15.08.2013

Neden Yaziyorum..



Bu blogu yazmak icin bana ilham veren tum fake severlere, instagramda bangir bangir 'Ben Fake'im!' diye bagiran urunun altina 'orjinal mi?' yazanlara, fake canta takip orjinalmis havalarina girenlere, $3400'lik bilekligin degerini $500 olarak bilenlere, fake takilip level atladigini zannedenlere, iklim degisikligi yuzunden olumle burun buruna kalan kutup ayilarina, cok yalniz olan fok baliklarina ve su tesisatcisi Super Mario'ya tesekkur ederim..


Yaziyorum cunku cople sap birbirinden ayrilsin, herkes kimin ne oldugunu anlasin, kim fake kim gercek ortaya ciksin istiyorum.. Yillardir onumden gecen kizlarin cantalarinin,ayakkabilarinin orjinal olup olmadigini sorgularken bir de baktim bildigin profesyonel olmusum bu konuda.. Birikimlerimi en ince ayrintisina kadar sizlerle paylasacagim merak etmeyin :)

Blogumda fake ve orjinal urunleri nasil ayirt edilebileceginizi, gordugunuz anda nasil 'Iste bu fakeee!' diye fisleyebileceginizi anlatacagim..


Herkesin foyasi ortaya ciksin o zaman..
Fake severlerden ozur diliyorum, ama havaniz buraya kadarmis kizlar, sorry..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder